Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт,
їх демонстрації, використовувати підсумкове оцінювання.
Ми обговорили оцінювання діяльності учнів у проекті. Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.
Обговорили причини появи труднощів при залучені учнів до процес оцінювання та шляхи їх подолання.
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.
Ми обговорили оцінювання діяльності учнів у проекті. Проаналізували на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.
Обговорили причини появи труднощів при залучені учнів до процес оцінювання та шляхи їх подолання.
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий